Przed sesją
• Sprawdź, czy kamera w komputerze, mikrofon i głośniki działają.
• Bądź blisko mikrofonu, aby uzyskać jak najlepszą jakość dźwięku (zalecany zestaw słuchawkowy).
• Usiądź przed kamerą tak, aby pacjent wyraźnie widział Twoją twarz i usta.
Na początku sesji
• Upewnij się, czy pacjent dobrze Cię widzi i słyszy.
• Sprawdź, czy pacjent wykonał czynności z listy czynności dla pacjenta
• Upewnij się, że pacjent ma w aparatach słuchowych nowe baterie/w pełni naładowane akumulatory.
(W przypadku pacjenta z ładowalnymi aparatami słuchowymi: upewnij się, że pacjent ma ładowarkę w zasięgu ręki.)
• Upewnij się, że pacjent naładował w pełni swoje urządzenie mobilne lub, że jest ono podłączone do źródła zasilania.
Podczas sesji
• Staraj się nie szeleścić papierami podczas sesji, ponieważ taki hałas może wpływać negatywnie na jakość dźwięku.
• Mów wyraźnie, normalnym tonem, regularnie upewniając się, czy pacjent nie ma żadnych problemów z połączeniem lub z dźwiękiem.
• Oceń ogólne doświadczenie pacjenta w używaniu aparatu słuchowego/aparatów słuchowych.
• Na podstawie oceny klinicznej określ, czy konieczna jest wizyta pacjenta w gabinecie (np. czy trzeba wykonać np. otoskopię).
Po zakończeniu sesji
• Poinformuj pacjenta, że to Ty powinieneś zakończyć sesję, aby upewnić się, że wszystkie niezbędne aktualizacje zostały przeprowadzone i zapisane poprawnie.
• Tuż przed zakończeniem sesji: powiedz pacjentowi, że rozmowa wideo zostanie zakończona i poinformuj go, że po zakończeniu wizyty może po prostu zamknąć aplikację mobilną i korzystać z aparatów słuchowych tak jak zwykle.